قابلیت و کاربری گیربکس استنلس استیل TANDLER

قابلیت و کاربری گیربکس استنلس استیل TANDLER

گیربکس های استنلس استیل در هر جایی که بالاترین نیازهای بهداشتی و حفاظت در برابر خوردگی وجود داشته باشد، به عنوان مثال در محیط های مرطوب و به ویژه زمانی که در معرض آب دریا هستند، استفاده می شوند. در برخی از بخش‌های صنایع غذایی استفاده از آنها به دلیل مقررات بهداشتی ضروری است. در این صورت، قابلیت تمیز کردن بی عیب و نقص اجزای دستگاه نیز باید تضمین شود. علاوه بر مواد بادوام، سطوح صاف نیز ضروری هستند.

به عنوان استاندارد، گیربکس های استنلس استیل با برند TANDLET تنها دارای یک پیچ در هر صفحه بدنه، بدون شیشه دید روغن و بدون سوراخ نصب هستند. سوراخ های نصب بر اساس نیاز مشتری در صورت مشخص شده ماشین کاری می شوند. البته، ما فقط ازاستنلس استیل با کیفیت بالا و درجه مواد غذایی برای اجزای بدنه استفاده می کنیم. برای این منظور گیربکس ها در کارخانه با روغن مصنوعی و مواد غذایی مطابق با NSF-H1 پر می شوند. گیربکس ها در صورت درخواست با روان کننده های دیگر نیز موجود می باشند. گیربکس استنلس استیل اغلب در گرید 316 مورد استفاده قرار گرفته و در ترکیبات آلیاژی خود علاوه بر کروم و نیکل از مولیبدنیوم نیز استفاده می کند که مقاومت محیطی بالاتری را در برابر زنگ زدگی به همراه دارد.


سری VA از گیربکس استیل TANDLER

این سری از گیربکس های استیل اغلب بصورت گیربکس حلزونی تولید می شوند. 5 سایز مختلف از این گیربکس با نسبت تبدیل های 1:1 - 2:1 - 3:1 و یا نسبت های مورد نیاز مشتریان به بازار عرضه می شوند. حداکثر گشتاور تولیدی توسط این الکتروگیربکس 420 Nm بوده و حداکثر دور و سرعت دورانی تعریف شده برای آن 3.000 min-1 می باشد. علاوه بر گیربکس های استاندارد استنلس استیل ما، تقریباً تمام نسخه های دیگر گیربکس های مخروطی ما از جنس استنلس استیل نیز موجود هستند. به عنوان مثال، گزینه های خروجی مختلف مانند شفت توخالی، شفت تقویت شده یا شفت های خروجی اضافی را می توان اجرا کرد. ما همچنین می توانیم نسبت دنده های اضافی را ارائه دهیم.

الکتروگیربکس

TEL : 021-33116613 | 33961181
Fax : 021-33947858
Email: info [at] sanataria.ir
Web: www.sanataria.ir

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Aria Sanat Corporation