معرفی پمپ های گریز از مرکز برند DAE

معرفی پمپ های گریز از مرکز برند DAE

پمپ های گریز از مرکز از رایج ترین نوع پمپ هایی هستند که در کاربردهای صنعتی یافت می شوند. یک پمپ گریز از مرکز شامل یک یا چند پروانه است که سیال را با چرخش با استفاده از نیروی گریز از مرکز حرکت می دهد. همه پمپ های دوغاب گریز از مرکز یکسان نیستند. بسیاری از پمپ های گریز از مرکز با کیفیت پایین فقط می توانند آب را پمپاژ کنند. پوشش و پروانه های آنها فقط این امکان را می دهد. پمپ های گریز از مرکز صنعتی یا پمپ های دوغاب گریز از مرکز بسیار قوی تر هستند. آنها با مواد سنگین ساخته شده اند که می توانند در برابر مواد ساینده و خورنده مقاومت کنند. هدف اصلی یک پمپ دوغاب گریز از مرکز حرکت دادن جامدات و مایعات است. دوام پمپ های دوغاب گریز از مرکز به آنها اجازه می دهد تا برای طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده قرار گیرند و برای مایعات با ویسکوزیته کم و نرخ جریان بالا ترجیح داده می شوند.


DAE Pumps انواع پمپ های دوغاب گریز از مرکز را در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می دهد. این پمپ های گریز از مرکز صنعتی می توانند مواد جامد ساینده سنگین را پردازش کرده و از طریق هر چیزی که به طور معمول پمپ های دیگر را خاموش می کند، کار کنند. آنها برای کاربردهای مختلفی در معدن، خمیر و کاغذ، کشاورزی، ساخت و ساز، نفت و گاز، کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شوند. ما پمپ‌های لایروبی، پمپ‌های دوغاب شناور، پمپ‌های self-priming و پمپ‌های مکش غرقابی را برای کاربردهای متنوع ارائه می‌کنیم.


پمپ Apex همراه با یک VFD (درایو فرکانس متغیر) استفاده می شود که به پمپ اجازه می دهد تا در جریان های بالا و فشار کم کار کند تا تشکیل اولیه کیک فیلتر را ایجاد کند، سپس به تدریج سرعت را افزایش دهد بنابراین فشار را افزایش می دهد.

پمپ گریز از مرکز

TEL : 021-33116613 | 33961181
Fax : 021-33947858
Email: info [at] sanataria.ir
Web: www.sanataria.ir

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Aria Sanat Corporation